ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ВОСПРИЯТИЯ ФУТБОЛЬНЫХ ФАНАТОВ: статья в сборнике статей

Translated title of the contribution: Psychological features of percefhon of football fans

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

The article deals with the formation of various stereotypical images from the fan not familiar with them people. Such perceptions are largely based on the image of a fan in the media, public opinion, movies, songs and other sources. Respondents, in contrast to those who are personally familiar with fan-environment, without any admixture of personal experience describe football fans. Therefore, this sample will help more accurately understand the attitude of the authorities, the media for this football environment.
Original languageRussian
Title of host publicationПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА – УПРАВЛЕНИЮ
EditorsЭ. Э. Сыманюк
Place of PublicationЕкатеринбург
PublisherУральский институт управления – филиал ФГБОУ ВО "Российская академия народного хозяйства и государственной службы при Президенте Российской Федерации"
Pages33-37
Publication statusPublished - 2015

    Fingerprint

GRNTI

  • 15.00.00 PSYCHOLOGY

Cite this

Гизуллина, А. В., & Дихорь, В. А. (2015). ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ВОСПРИЯТИЯ ФУТБОЛЬНЫХ ФАНАТОВ: статья в сборнике статей. In Э. Э. Сыманюк (Ed.), ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА – УПРАВЛЕНИЮ (pp. 33-37). Екатеринбург: Уральский институт управления – филиал ФГБОУ ВО "Российская академия народного хозяйства и государственной службы при Президенте Российской Федерации".