ДОВЕРИЕ К ИНСТИТУЦИОНАЛЬНЫМ НОРМАМ ВЫСШЕЙ ШКОЛЫ В ОЦЕНКАХ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ

Елена Анатольевна Шуклина, Елизавета Александровна Широкова

Resultado de la investigación: Article

Resumen

The article studies the problem of institutional trust in the fi eld of higher education. The novelty of the authors’ fi ndings is the typology of the university academic lecturers based on the level of their trust in institutional norms and values of higher education system. This typology underlies several conclusions about key management strategies, which streamline the interaction between educational managers and teachers’ community.
Título traducido de la contribuciónTrust in Institutional Norms of Higher Education in Teacher’s Assessments
Idioma originalRussian
Páginas (desde-hasta)241-250
Número de páginas10
PublicaciónИзвестия Уральского федерального университета. Серия 1: Проблемы образования, науки и культуры
Volumen25
N.º3 (189)
EstadoPublished - 2019

GRNTI

  • 04.00.00 SOCIOLOGY

Level of Research Output

  • VAK List

Huella Profundice en los temas de investigación de 'ДОВЕРИЕ К ИНСТИТУЦИОНАЛЬНЫМ НОРМАМ ВЫСШЕЙ ШКОЛЫ В ОЦЕНКАХ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto