ОСНОВНЫЕ ПОЛОЖЕНИЯ МЕТОДИКИ РАЗВИТИЯ РЕЧЕВОГО СЛУХА У СТУДЕНТОВ НЕЯЗЫКОВЫХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ НА НАЧАЛЬНОМ ЭТАПЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ

Resultado de la investigación: Articlerevisión exhaustiva

Resumen

The article is devoted to the main problems of distinguishing features, structure and development of speech hearing, its structure, and its role in training foreign languages to non-linguistic students at elementary level. The author compares German and Russian phonetic systems from methodical point of view and introduces some basic exercises and ways to control understanding.
Título traducido de la contribuciónFundamental principles of foreign languages speech hearing development with non-linguistic students at elementary level
Idioma originalRussian
Páginas (desde-hasta)108-115
PublicaciónИзвестия Уральского федерального университета. Серия 1: Проблемы образования, науки и культуры
Volumen123
N.º1
EstadoPublished - 2014

GRNTI

  • 16.00.00 LINGUISTICS

Level of Research Output

  • VAK List

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'ОСНОВНЫЕ ПОЛОЖЕНИЯ МЕТОДИКИ РАЗВИТИЯ РЕЧЕВОГО СЛУХА У СТУДЕНТОВ НЕЯЗЫКОВЫХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ НА НАЧАЛЬНОМ ЭТАПЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto