ПРЕДМЕТНО-ЯЗЫКОВОЕ ИНТЕГРИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ СТУДЕНТОВ ТЕХНИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ: ПРОБЛЕМЫ И ИННОВАЦИОННЫЕ РЕШЕНИЯ

Resultado de la investigación: Articlerevisión exhaustiva

Resumen

The article proves the necessity of solving the problems that are faced by foreign languages teachingin non-linguistic universities, using the CLIL (Content and Language Integrated Learning) methodology, reveals its content, and interprets certain pedagogical ideasbased on the latest achievements of the theory and practice of foreign language teaching, when the language of the specialty is increasingly becoming the language for the specialty.
Título traducido de la contribuciónCONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING FOR STUDENTS OF TECHNICAL UNIVESITIES: PROBLEMS AND INNOVATION DECISIONS
Idioma originalRussian
Páginas (desde-hasta)117-130
PublicaciónИнновации в образовании
N.º5
EstadoPublished - 2018

GRNTI

  • 14.00.00 EDUCATION. PEDAGOGY

Level of Research Output

  • VAK List

Huella Profundice en los temas de investigación de 'ПРЕДМЕТНО-ЯЗЫКОВОЕ ИНТЕГРИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ СТУДЕНТОВ ТЕХНИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ: ПРОБЛЕМЫ И ИННОВАЦИОННЫЕ РЕШЕНИЯ'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto