Психологическая готовность к инновационной деятельности как интеллектуальный ресурс обучающегося

Юлия Александровна Токарева, Елена Анатольевна Быкова

Resultado de la investigación: Articlerevisión exhaustiva

Resumen

The paper presents a theoretical analysis of the problems of innovation of students, which is to be considered as an intellectual resource and educational potential. It was revealed that intellectual activity is well structured and focused. List of components innovation is traditional in nature, whereas their informative fullness related to needs and opportunities to create new, innovative result.
Título traducido de la contribuciónPsychological readiness for innovation as intellectual resource learning
Idioma originalRussian
Páginas (desde-hasta)102-110
Número de páginas9
PublicaciónИнновации в образовании
N.º1
EstadoPublished - 2017

GRNTI

  • 14.00.00 EDUCATION. PEDAGOGY

Level of Research Output

  • VAK List

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Психологическая готовность к инновационной деятельности как интеллектуальный ресурс обучающегося'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto