РЕКЛАМНЫЙ ДИСКУРС НА ТЕЛЕВИДЕНИИ: РЕПРЕЗЕНТАЦИЯ ЦЕННОСТЕЙ ЦЕЛЕВОЙ АУДИТОРИИ

Элина Владимировна Чепкина, Элина Викторовна Шмидт

Resultado de la investigación: Articlerevisión exhaustiva

Resumen

The article deals with the representation of values essential for the target audience in advertising texts. Representation of traditional values (family values, friendship, patriotism), of the rational values of the contemporary society (success, perfection, ambition) and hedonistic values (sensual pleasures, a light life, abandonment of reality for the virtual world) is analyzed.
Título traducido de la contribuciónADVERTIZING DISCOURSE ON TELEVISION: REPRESENTING THE TARGET AUDIENCE VALUES
Idioma originalRussian
Páginas (desde-hasta)108-113
Número de páginas6
PublicaciónВестник Новосибирского государственного университета. Серия: История, филология
Volumen11
N.º11
EstadoPublished - 2012

GRNTI

  • 13.01.00

Level of Research Output

  • VAK List

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'РЕКЛАМНЫЙ ДИСКУРС НА ТЕЛЕВИДЕНИИ: РЕПРЕЗЕНТАЦИЯ ЦЕННОСТЕЙ ЦЕЛЕВОЙ АУДИТОРИИ'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto