СРЕДСТВА ЭМОЦИОНАЛЬНОГО ВОЗДЕЙСТВИЯ В ПРЕДВЫБОРНЫХ РЕЧАХ ЖЕН КАНДИДАТОВ В ПРЕЗИДЕНТЫ США М. ОБАМЫ И Э. РОМНИ

Resultado de la investigación: Articlerevisión exhaustiva

Resumen

The paper is devoted to the comparative analysis of the means of emotional influence used in pre-election speeches of M. Obama and A. Romney — the wives of presidential candidates in the USA. The author enumerates rhetorical, lexical and stylistic means of emotional influence and shows their specific role in the examples from the speeches.
Título traducido de la contribuciónMEANS OF EMOTIONAL INFLUENCE IN PRE-ELECTION SPEECHES OF THE US PRESIDENTIAL CANDIDATES’ WIVES M. OBAMA AND A. ROMNEY
Idioma originalRussian
Páginas (desde-hasta)163-167
PublicaciónПолитическая лингвистика
N.º4 (42)
EstadoPublished - 2012

GRNTI

  • 16.00.00 LINGUISTICS

Level of Research Output

  • VAK List

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'СРЕДСТВА ЭМОЦИОНАЛЬНОГО ВОЗДЕЙСТВИЯ В ПРЕДВЫБОРНЫХ РЕЧАХ ЖЕН КАНДИДАТОВ В ПРЕЗИДЕНТЫ США М. ОБАМЫ И Э. РОМНИ'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto