ТИПОЛОГИЗАЦИЯ СУБЪЕКТОВ КОММУНИКАТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ГОСУДАРСТВЕННОЙ МОЛОДЕЖНОЙ ПОЛИТИКЕ: статья в сборнике статей

Resultado de la investigación: Chapter

Resumen

The role of information and communicative technologies of formation of valuable orientations of modern youth is analyzed. The ambivalent nature of influence in the conditions of world outlook pluralism is noted. The tipologization of subjects of influence taking into account cognitive characteristics and valuable orientations is offere.
Título traducido de la contribuciónTIPOLOGIZATION OF SUBJECTS OF COMMUNICATIVE TECHNOLOGIES IN THE PUBLIC YOUTH POLICY
Idioma originalRussian
Título de la publicación alojadaМОЛОДЕЖЬ И МОЛОДЕЖНАЯ ПОЛИТИКА: НОВЫЕ СМЫСЛЫ И ПРАКТИКИ
Subtítulo de la publicación alojadaсборник статей
EditoresС. В. Рязанцев, Т. К. Ростовская, Ю. А. Зубок
Lugar de publicaciónМосква
EditorialИздательство Экон-Информ
Páginas285-290
Número de páginas6
Volumen5
ISBN (versión impresa)978-5-907057-60-9
EstadoPublished - 2019

Serie de la publicación

NombreДемография. Социология. Экономика
Número1

GRNTI

  • 02.41.31

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'ТИПОЛОГИЗАЦИЯ СУБЪЕКТОВ КОММУНИКАТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ГОСУДАРСТВЕННОЙ МОЛОДЕЖНОЙ ПОЛИТИКЕ: статья в сборнике статей'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto