Кампания по развитию бренда работодателя при позиционировании компании как лучшего работодателя Уральского региона: магистерская диссертация

Результат исследований: Квалификационная работаМагистерская диссертацияНаучно-исследовательская

Аннотация

Магистерская диссертация выполнена на 99 листах (формат А4, шрифт Тімеѕ New Roman, размер шрифта 14, межстрочный интервал 1,5) без учета приложений. Количество таблиц – 15 (без вложений). Количество рисунков – 28 (без учета приложений). Выпускная квалификационная работа состоит из введения, трех глав, заключения и библиографии. В теоретической части представлено определение брендинга работодателя, значимость темы и лучшие практики. Практическая часть описывает общие характеристики исследуемой компании, мнение экспертов о брендинге работодателя и анализ собранных данных о сотрудниках и студентах со средними результатами. На основе этих результатов было разработано предложение брендинговой кампании работодателя позиционировать компанию как лучшего работодателя Уральского региона. В заключение поясняются выводы и способы достижения поставленной цели.
Переведенное названиеКампания по развитию бренда работодателя при позиционировании компании как лучшего работодателя Уральского региона: магистерская диссертация
Язык оригиналаАнглийский
КвалификацияМагистр
Учереждение
  • Уральский федеральный университет
Научный руководитель/консультант
  • Лысенко, Елена Владимировна, Научный руководитель
СостояниеОпубликовано - 2018

Отпечаток

Bibliographies
Industry
Personnel
Students

Ключевые слова

    Цитировать

    @phdthesis{67a3953e3f4943a083f6da87f4e6b14b,
    title = "Employer Branding Campaign for Positioning the Company as The Best Employer in The Ural Region: Master's thesis",
    abstract = "Master thesis is performed on 99 sheets (A4 format, font Times New Roman, font size 14, 1.5 line spacing), excluding attachments. Number of tables – 15 (excluding attachments). The number of figures – 28 (excluding attachments). Final qualifying work consists in Introduction, three chapters, conclusion and bibliography. In the theoretical part presents the definition of employer branding, importance of the topic and best practices. The practical part describes the general characteristics of the investigated company, opinion of experts about employer branding and the analysis of gathered employees and students data with average results. Based on these results, there was developed a proposal of employer branding campaign to position a company as the best employer in the Ural region. In conclusion there are explained findings and how the objective was achieved.",
    keywords = "Управление персоналом",
    author = "{Tellez Ganya}, Laura",
    note = "Теллес Ганья Л. Employer Branding Campaign for Positioning the Company as The Best Employer in The Ural Region : магистерская диссертация / Л. Теллес Ганья ; Уральский федеральный университет имени первого Президента России Б. Н. Ельцина, Уральский гуманитарный институт, Кафедра управления персоналом и психологии. — Екатеринбург, 2018. — 100 с. — Библиогр.: с. 97-100 (23 назв.).",
    year = "2018",
    language = "English",
    school = "Ural Federal University",

    }

    Tellez Ganya, L 2018, 'Employer Branding Campaign for Positioning the Company as The Best Employer in The Ural Region: Master's thesis', Магистр, Уральский федеральный университет.

    Employer Branding Campaign for Positioning the Company as The Best Employer in The Ural Region : Master's thesis. / Tellez Ganya, Laura.

    2018. 100 стр.

    Результат исследований: Квалификационная работаМагистерская диссертацияНаучно-исследовательская

    TY - THES

    T1 - Employer Branding Campaign for Positioning the Company as The Best Employer in The Ural Region

    T2 - Master's thesis

    AU - Tellez Ganya, Laura

    N1 - Теллес Ганья Л. Employer Branding Campaign for Positioning the Company as The Best Employer in The Ural Region : магистерская диссертация / Л. Теллес Ганья ; Уральский федеральный университет имени первого Президента России Б. Н. Ельцина, Уральский гуманитарный институт, Кафедра управления персоналом и психологии. — Екатеринбург, 2018. — 100 с. — Библиогр.: с. 97-100 (23 назв.).

    PY - 2018

    Y1 - 2018

    N2 - Master thesis is performed on 99 sheets (A4 format, font Times New Roman, font size 14, 1.5 line spacing), excluding attachments. Number of tables – 15 (excluding attachments). The number of figures – 28 (excluding attachments). Final qualifying work consists in Introduction, three chapters, conclusion and bibliography. In the theoretical part presents the definition of employer branding, importance of the topic and best practices. The practical part describes the general characteristics of the investigated company, opinion of experts about employer branding and the analysis of gathered employees and students data with average results. Based on these results, there was developed a proposal of employer branding campaign to position a company as the best employer in the Ural region. In conclusion there are explained findings and how the objective was achieved.

    AB - Master thesis is performed on 99 sheets (A4 format, font Times New Roman, font size 14, 1.5 line spacing), excluding attachments. Number of tables – 15 (excluding attachments). The number of figures – 28 (excluding attachments). Final qualifying work consists in Introduction, three chapters, conclusion and bibliography. In the theoretical part presents the definition of employer branding, importance of the topic and best practices. The practical part describes the general characteristics of the investigated company, opinion of experts about employer branding and the analysis of gathered employees and students data with average results. Based on these results, there was developed a proposal of employer branding campaign to position a company as the best employer in the Ural region. In conclusion there are explained findings and how the objective was achieved.

    KW - Управление персоналом

    M3 - Master's Thesis

    ER -