РЕЙТИНГ КАК ИНСТРУМЕНТ ИРЦ ДЛЯ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ ДОПОЛНИТЕЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ ДЕТЕЙ

Результат исследований: Вклад в журналСтатья

Аннотация

Quality assessment and management of additional education can be realized as a rating. So, it is possible to target specific groups of consumers - children and parents in terms of the quality of educational services; managers and specialists in the organization of the institution; the education authorities in terms of decision-making. The article describes primary model of information and resource center of management of the regional system of additional education through informational provision of additional education institutions. There are mechanisms and functions of activities of this center.
Переведенное названиеRating as an instrument of information-resource center for quality management of additional education of children
Язык оригиналаРусский
Страницы (с-по)209-215
Число страниц7
ЖурналГуманитарные и социальные науки
Номер выпуска5
СостояниеОпубликовано - 2014

ГРНТИ

  • 14.15.00 Система образования

Уровень публикации

  • Перечень ВАК

Fingerprint Подробные сведения о темах исследования «РЕЙТИНГ КАК ИНСТРУМЕНТ ИРЦ ДЛЯ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ ДОПОЛНИТЕЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ ДЕТЕЙ». Вместе они формируют уникальный семантический отпечаток (fingerprint).

Цитировать