СРЕДСТВА ЭМОЦИОНАЛЬНОГО ВОЗДЕЙСТВИЯ В ПРЕДВЫБОРНЫХ РЕЧАХ ЖЕН КАНДИДАТОВ В ПРЕЗИДЕНТЫ США М. ОБАМЫ И Э. РОМНИ

科研成果: Article同行评审

摘要

The paper is devoted to the comparative analysis of the means of emotional influence used in pre-election speeches of M. Obama and A. Romney — the wives of presidential candidates in the USA. The author enumerates rhetorical, lexical and stylistic means of emotional influence and shows their specific role in the examples from the speeches.
投稿的翻译标题MEANS OF EMOTIONAL INFLUENCE IN PRE-ELECTION SPEECHES OF THE US PRESIDENTIAL CANDIDATES’ WIVES M. OBAMA AND A. ROMNEY
源语言Russian
页(从-至)163-167
期刊Политическая лингвистика
4 (42)
Published - 2012

GRNTI

  • 16.00.00 LINGUISTICS

Level of Research Output

  • VAK List

指纹

探究 'СРЕДСТВА ЭМОЦИОНАЛЬНОГО ВОЗДЕЙСТВИЯ В ПРЕДВЫБОРНЫХ РЕЧАХ ЖЕН КАНДИДАТОВ В ПРЕЗИДЕНТЫ США М. ОБАМЫ И Э. РОМНИ' 的科研主题。它们共同构成独一无二的指纹。

引用此