ТИПОЛОГИЗАЦИЯ СУБЪЕКТОВ КОММУНИКАТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ГОСУДАРСТВЕННОЙ МОЛОДЕЖНОЙ ПОЛИТИКЕ: статья в сборнике статей

科研成果: Chapter

摘要

The role of information and communicative technologies of formation of valuable orientations of modern youth is analyzed. The ambivalent nature of influence in the conditions of world outlook pluralism is noted. The tipologization of subjects of influence taking into account cognitive characteristics and valuable orientations is offere.
投稿的翻译标题TIPOLOGIZATION OF SUBJECTS OF COMMUNICATIVE TECHNOLOGIES IN THE PUBLIC YOUTH POLICY
源语言Russian
主期刊名МОЛОДЕЖЬ И МОЛОДЕЖНАЯ ПОЛИТИКА: НОВЫЕ СМЫСЛЫ И ПРАКТИКИ
主期刊副标题сборник статей
编辑С. В. Рязанцев, Т. К. Ростовская, Ю. А. Зубок
出版地点Москва
出版商Издательство Экон-Информ
285-290
页数6
5
ISBN(印刷版)978-5-907057-60-9
Published - 2019

出版系列

姓名Демография. Социология. Экономика
编号1

GRNTI

  • 02.41.31

指纹

探究 'ТИПОЛОГИЗАЦИЯ СУБЪЕКТОВ КОММУНИКАТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ГОСУДАРСТВЕННОЙ МОЛОДЕЖНОЙ ПОЛИТИКЕ: статья в сборнике статей' 的科研主题。它们共同构成独一无二的指纹。

引用此